MALAYSIAN ONLINE DISCUSSION COMMUNITY

Semuanya tentang kehidupan anda-Sembanglah apa saja topik anda!
 
HomeHome  CalendarCalendar  FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  RegisterRegister  Log in  
YAHOO SEARCH

VISITOR LOCATION
IP



WORKSHOP/SEMINAR
WORKSHOP LAMAN WEB

TOPIK: Web Peribadi
TARIKH: 21 atau 22hb 02, 2009
MASA: 9.00 pg - 5 ptg
BAYARAN: RM 120.00
TEMPAT: Plaza Flamingo

TOPIK: Laman Minisite
TARIKH: 21 - 22hb 03, 2009
MASA: 9.00 pg - 5 ptg
BAYARAN: RM 500.00
TEMPAT: Plaza Flamingo


TOPIK: Laman Web Forum
TARIKH: Mac 2009
MASA: 9.00 pg - 5 ptg
BAYARAN: RM 200.00
TEMPAT: Plaza Flamingo


TOPIK: Laman Web Blog
TARIKH: Mac 2009
MASA: 9.00 pg - 5 ptg
BAYARAN: RM 320.00
TEMPAT: Plaza Flamingo

TOPIK: Home Web Practical
TARIKH: Terbuka
MASA: 9.00 pg - 5 ptg
BAYARAN: RM 70.00 per day
TEMPAT: Rumah anda


USAHAWAN INTERNET

TOPIK: Perniagaan Online
TARIKH: PENUH!
MASA: 9.00 pg - 5 ptg
BAYARAN: RM 160.00
TEMPAT: Plaza Flamingo


SEMINAR PELAJAR

TOPIK: Selepas S.P.M
TARIKH: Terbuka!
MASA: 9.00 pg - 5 ptg
BAYARAN: RM 120.00
TEMPAT: Plaza Flamingo

TOPIK: Vokasional
TARIKH: Terbuka!
MASA: 9.00 pg - 5 ptg
BAYARAN: RM 120.00
TEMPAT: Plaza Flamingo

Maklumat lanjut:
www.e-webniaga.com
MY GOOGLE GROUP

Email:

BUSINESS INFO

LAMAN BUAL BICARA
POLL ANDA
Poll Anda
ARTIKEL PERNIAGAAN
Teknik mudah untuk berjaya Teknik mudah untuk berjaya!
1. Berjaya kerana SERASI
2. Berjaya kerana SUKA
3. Berjaya kerana JUJUR
4. Berjaya kerana IMPIAN
5. Berjaya kerana GAGAL

Teknik menjual:
Kenali Pelanggan anda!
Menggunakan konsep ASK!
1. APA?
2. SIAPA?
3. KENAPA?
4. KESIMPULAN?

 

Teknik menjual produk:

A. Start with 7 Keys!

1. IMPIAN

2. TEKAD

3. BELAJAR

4. SEMANGAT

5. SABAR

6. KONSISTEN

7. FOKUS



Share | 
 

 Apa pasal?

Go down 
AuthorMessage
Admin
Admin
avatar

Number of posts : 26
Registration date : 2009-01-12

PostSubject: Apa pasal?   Thu Jan 22, 2009 4:35 pm

Siapa yang membuatkan anda geram? kenapa?

_________________
"Three sentences for getting success! Know more than others, work more than others, expect less than others."

- William Shakesphere -

Admin,
"Work together and share your stories"
URL: http://www.e-webniaga.com
Perkhidmatan: Workshop Web,Forum,Blog,Seminar dan Tip perniagaan internet.
Khas untuk: Usahawan Internet peringkat asas.
Target: Age 15 above most welcome.
Sebab KEGAGALAN Usahawan internet kini semakin ramai but "It's always too early to quit."
Back to top Go down
View user profile http://malaysian.friendhood.net
cikinaka

avatar

Female
Number of posts : 6
Age : 40
Location : kulim
Registration date : 2009-01-24

PostSubject: Re: Apa pasal?   Sat Jan 24, 2009 10:36 pm

Geram....???? Huh! As a teacher aku hari2 berdepan ngan budak2 sekolah ... yg dah akil baligh ni susah sikit nak tegur...tapi kadang2 bebudak yg agak nakal tu lah yg akan tegur sapa kita kat luar nun....minggu lepas aku handle kes 2 budak melayu form 2 sepak terajang sorang budak cina ...abih baju dia dgn kesan tapak kasut " Kenapa kamu sepak dia?" Jawapannya " Saja " Eiiii...sabo je lah.... tapi geram2 aku dlm handle kes budak....lagi geram handle perangai cikgu....teman sekerja...aku takmo elaborate kat sini tp ada masa aku jadi terkilan....as a pendidik... sikap kita kenalah seperti apa yg kita ajar budak..kita kata kat budak hntar homework on time..tp kita hantar tugasan kita sendiri lambat dan nyusahkan pihak lain...kita ajar budak untuk bekerjasama tp kita sendiri suka ngelat tugasan...so..??? Aku pun bukan bagus sgt tapi aku cuba buat yg terbaik....apapun aku bersyukur masih ada cikgu2 yang memahami dan cuba sejukkan hati aku yg selalu berdepan dgn cikgu2 yang sedikit "......".... scratch
Back to top Go down
View user profile http://www.cikistore.portalniaga.com
Admin
Admin
avatar

Number of posts : 26
Registration date : 2009-01-12

PostSubject: Re: Apa pasal?   Sat Jan 24, 2009 10:50 pm

cikinaka wrote:
Geram....???? Huh! As a teacher aku hari2 berdepan ngan budak2 sekolah ... yg dah akil baligh ni susah sikit nak tegur...tapi kadang2 bebudak yg agak nakal tu lah yg akan tegur sapa kita kat luar nun....minggu lepas aku handle kes 2 budak melayu form 2 sepak terajang sorang budak cina ...abih baju dia dgn kesan tapak kasut " Kenapa kamu sepak dia?" Jawapannya " Saja " Eiiii...sabo je lah.... tapi geram2 aku dlm handle kes budak....lagi geram handle perangai cikgu....teman sekerja...aku takmo elaborate kat sini tp ada masa aku jadi terkilan....as a pendidik... sikap kita kenalah seperti apa yg kita ajar budak..kita kata kat budak hntar homework on time..tp kita hantar tugasan kita sendiri lambat dan nyusahkan pihak lain...kita ajar budak untuk bekerjasama tp kita sendiri suka ngelat tugasan...so..??? Aku pun bukan bagus sgt tapi aku cuba buat yg terbaik....apapun aku bersyukur masih ada cikgu2 yang memahami dan cuba sejukkan hati aku yg selalu berdepan dgn cikgu2 yang sedikit "......".... scratch
SABAR merupakan benteng pertahanan diri yang tersembungi, orang tidak akan dapat menduga apa yang tersirat dlm hati cuma mampu melihat riak luaran kita. Minat boleh dipupuk apabila telah berkecimpung dalam bidang yg diminati walaupun waktu ketika dahulu bidang ini kurang memberikan keyakinan samada kita boleh berjaya atau tidak apabila menceburinya. Selagi tidak lakukan kita tidak akan tahu bahawa inilah bidang yang boleh dan mampu membawa kita jauh kehadapan berbanding dengan orang lain. Itulah sifat dan sikap pelajar masa kini..undang-undang sekolah hanyalah sebagai syarat bagi mereka, namun bukannya semua hanya segelintir. Sabar + minat + tanggungjawab + hobi sebagai satu keseronokan itulah yang membawa kita jauh kedepan sehingga kehari ini.

_________________
"Three sentences for getting success! Know more than others, work more than others, expect less than others."

- William Shakesphere -

Admin,
"Work together and share your stories"
URL: http://www.e-webniaga.com
Perkhidmatan: Workshop Web,Forum,Blog,Seminar dan Tip perniagaan internet.
Khas untuk: Usahawan Internet peringkat asas.
Target: Age 15 above most welcome.
Sebab KEGAGALAN Usahawan internet kini semakin ramai but "It's always too early to quit."
Back to top Go down
View user profile http://malaysian.friendhood.net
Sponsored content




PostSubject: Re: Apa pasal?   

Back to top Go down
 
Apa pasal?
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
MALAYSIAN ONLINE DISCUSSION COMMUNITY :: Ruang untuk lepaskan Geram anda-
Jump to: